Forum de L'Alliance Française de KTM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Forum de L'Alliance Française de KTM

Ceci est le forum de l'Alliance Française de Katmandou. Compléments de cours, vie de l'Alliance + Discussions diverses ...
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Faire ce poste un poste de blague

Go down 
AuthorMessage
SoftJunk

SoftJunk


Posts : 83
Join date : 2010-01-29
Age : 40
Location : Kuleshwor

Faire ce poste un poste de blague Empty
PostSubject: Faire ce poste un poste de blague   Faire ce poste un poste de blague EmptyMon Feb 22, 2010 7:37 pm

Once upon a time, there were two very good friends: a cat and a dog. Dog had more money than cat. So one day cat decided to teach dog to play cards and get its all money.

Cat taught dog how to play cards. They started to play cards. Every time they played cat wins. Dog was frustrated with this. Dog consulted with the seniors why he always lose. Finally he got advice that don't put the cards open on floor when he scratches his body.

Dog happily came to cat and wanted to play big game. Again dog was loosing and loosing. Every time dog had a good card, cat folded its card and rest of hands cat had good card and he loses more and more money. He was totally surprised; how cat already know if he had a good cards on hand. After loosing lots of money, he again consulted to its seniors how cat knew he had a good card.

His seniors said him, "You play we'll see how cat cheated on you". After playing few time and loosing more money. Dog came back to his seniors and wanted the reply".

His seniors slapped him one by one and said "Never wag your tail when you've a good pair of cards on hand"
lol!
Back to top Go down
https://entrenous-afk.frenchboard.com/nouveaux-membres-f7/sidhant
SoftJunk

SoftJunk


Posts : 83
Join date : 2010-01-29
Age : 40
Location : Kuleshwor

Faire ce poste un poste de blague Empty
PostSubject: Re: Faire ce poste un poste de blague   Faire ce poste un poste de blague EmptyThu Mar 04, 2010 1:37 pm

Maya: Demain, il ya tes exam. Vous devez avoir les conjugaitions de verbes sur vos bout des doigts.
Étudiant: Oui madame, je vais écrire tout les résponses sur mes bout des doigts et copie à demain.


Basketball


Last edited by SoftJunk on Thu Mar 04, 2010 2:08 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://entrenous-afk.frenchboard.com/nouveaux-membres-f7/sidhant
SoftJunk

SoftJunk


Posts : 83
Join date : 2010-01-29
Age : 40
Location : Kuleshwor

Faire ce poste un poste de blague Empty
PostSubject: Re: Faire ce poste un poste de blague   Faire ce poste un poste de blague EmptyThu Mar 04, 2010 2:07 pm

Maya a juste donné travail de classe à étudiants. Elle écrit un phrase sur la tableau blanc et demand à étudiants à copie et lire ça. Un étudiant regard vers front et lit. Elle vient de voit ça et part à étudiant.

Maya: Pourquoi cherche-tu mon visage? Est-ce que la phrase est écrite sur mon visage?
Étudiant: Non madame, je suis en train de chercher à la tableau blanc. C'est écrite là.

cheers
Back to top Go down
https://entrenous-afk.frenchboard.com/nouveaux-membres-f7/sidhant
Sponsored content





Faire ce poste un poste de blague Empty
PostSubject: Re: Faire ce poste un poste de blague   Faire ce poste un poste de blague Empty

Back to top Go down
 
Faire ce poste un poste de blague
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Une petite blague.....

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum de L'Alliance Française de KTM :: Discussion libre :: Les coups de coeur des étudiants-
Jump to: